Google+ Riddick's Realm: Fantázia 2/2009 - dôkaz

26 júna 2009

Fantázia 2/2009 - dôkaz

S Fantáziou už pózoval celý rad významných osobností, spisovateľov, ilustrátorov a iných -orov, ale ani jeden z nich sa vtedy asi necítil tak, ako teraz ja :-)

Lebo keď tú Fantáziu držali, nebol v jej vnútri ich článok. Iste, článok o nich - najskôr áno. Ale na to sú už sfelebrity zvyknuté.
No nebolo tam vnútri ich dieťatko - ich prvé vytlačené, čierne na bielom a na papieri viditeľné... textiatko. Recenziatko, článočiatko.



Takže ako to už tie sfelebrity robievajú, tunák je fotočka s Fantáziou en face, aby bolo pekne vidieť, s čím a ktorým číslom to pózujem.



A tu je tá moja pýcha - článoček o deviatej sezóne Červeného trpaslíka s mojím vlastným menom na konci. Ako som už spomínala v predošlom avíze, recenziu si môžete prečítať (aj uložiť;-) v PDF formáte. Ja som však šťastná, že si ju odvčera už môžem aj ohmatkávať - lebo internet nahradí všeličo, ale reál je reál ;-)



Súvisiace:
Nová Fantázia
Fantázia 1/2010

3 komentáre:

  1. tak uz ju mam doma aj ja, teraz este zorganizovat ten autogram :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Článok som zhltla, Červeného Trpaslíka zbožňujem a tebe gratulujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jennka a to chceš povedať, že ma bolo také ťažké nájsť???

    a ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).