Google+ Riddick's Realm: Veselé bannery - Hviezdne vojny

16 februára 2011

Veselé bannery - Hviezdne vojny

Už tu bol Harry Potter aj Pán prsteňov, nesmiem teda zabudnúť ani na svoju ďalšiu lásku, Star Wars.
Fotografie z filmov starej i novej trilógie, promo zábery, ale napríklad aj muzikál či lego - všetky zdroje mi svojho času poskytli inšpiráciu na obľúbenú hru s obrázkami :-)


A tak som sa hrala a zabávala pri kombinovaní obrázkov s vážnymi nápismi alebo vymyslenými srandičkami. Prečo, načo a ako to celé vznikalo, som už vysvetlila.

No a čím by sa lepšie začínalo, než BOJOM ZA SVETOVÝ MIER!? Misskám to funguje už celé dekády a Američanom ešte lepšie ;-p



A ako sa najlepšie bojuje za svetový mier? No predsa tými najničivejšími zbraňami!



Na útek pred nimi sa hodí akýkoľvek kus šrotu, hlavne aby mu fungoval hyperpohon ;-)


Lebo ak nemáte v čom zdrhnúť, môže to skončiť takto:



A všelijakí nešťastní mladíci si potom musia kompenzovať komplexy z nedostatku otcovskej lásky...



V ťažkých chvíľach však pomôže múdrosť starých majstrov:



A keď nepomôže...


Ďakujem za pozornosť, zatlieskajte Kráľovi... ehm, Temnému lordovi:

Dobrú noc!

Súvisiace:

14 komentárov:

  1. Odpovede
    1. To je neuveriteľné !! Stále si predstavujem, ako mi Dr. Adeleke priniesol môjho manžela späť za 48 hodín. Môžete ho kontaktovať prostredníctvom tohto e-mailu: aoba5019@gmail.com alebo Whatsapp +27740386124... Nikto ma nikdy nemohol presvedčiť, že existuje skutočné kúzlo, ktoré naozaj funguje. Moje meno je Anita Mur Adela Matúš z Nitry, Slovensko. Keď som sa spojil s doktorom Adelekeom kvôli láskavému kúzlu pre mňa a môjho manžela, aby sa vrátili spolu, ktorí povedali, že so mnou nemá nič spoločné, ale dnes som rád, žemúťť mááá late. pretože som teraz spokojný s manželom. Každému, kto číta tento článok a potrebuje akúkoľvek pomoc, môže Dr. Adeleke tiež ponúknuť akékoľvek druhy pomoci, ako napríklad Zmierenie manželstva a vzťahov, Súdne prípady, Kúzla tehotenstva, Duchovná ochrana a ďalšie.

      Odstrániť
  2. Bieli tanečníci rulez :D :D :D ha ha, výborné sú všetky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Díky :-)
    Inak, práve tie cookies nie sú moja originálna myšlienka. Všetky ostatné áno, ale cookies som prvýkrát zaregistrovala na tričkách a dnes už je to okrídlená fráza.

    Jennka - bieli tanečníci - aj vieš, na čo odkazuje ten výrok? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. k banneru s Georgem by se ješte hodilo "Ne, raději knihu..." :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kurna tak to je iny dzizs na tom druhom obrazku :D ... inak chyba mi tu ta tacka z kantiny :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tácka z kantíny bola video a nie moje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vlastne pri cookies som zabudla ešte zmieniť, že ani Stop Wars nie je môj nápad. herci z SW to použili tuším po epizóde I, keď sa napr. Natalie Portman navliekla do trička s týmto nápisom (v SW fonte) a dala sa tak fotiť na nejakom filmovom festivale.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no hej, ale ta hlaska je fajnova a kludne by sa na taky banner hodila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nóó... táto narážka je taká multi-popkultúrna :-)
    jednak sú chutní tí stormtrooperi ako sa tešia, takže význam je za 1. aj polopatistický, ale za 2. vzťahuje sa k nemu historka - keď Elvis Presley vystupoval v Las Vegas, po koncerte vždy celé publikum stálo a skandovalo a pýtalo si viac a viac... no a keď nevedeli prestať, tak nakoniec vyšiel na pódium konferenciér a sucho oznámil: "Ladies and gentlemen, Elvis has left the building." COOL! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je neuveriteľné !! Stále si predstavujem, ako mi Dr. Adeleke priniesol môjho manžela späť za 48 hodín. Môžete ho kontaktovať prostredníctvom tohto e-mailu: aoba5019@gmail.com alebo Whatsapp +27740386124... Nikto ma nikdy nemohol presvedčiť, že existuje skutočné kúzlo, ktoré naozaj funguje. Moje meno je Anita Mur Adela Matúš z Nitry, Slovensko. Keď som sa spojil s doktorom Adelekeom kvôli láskavému kúzlu pre mňa a môjho manžela, aby sa vrátili spolu, ktorí povedali, že so mnou nemá nič spoločné, ale dnes som rád, žemúťť mááá late. pretože som teraz spokojný s manželom. Každému, kto číta tento článok a potrebuje akúkoľvek pomoc, môže Dr. Adeleke tiež ponúknuť akékoľvek druhy pomoci, ako napríklad Zmierenie manželstva a vzťahov, Súdne prípady, Kúzla tehotenstva, Duchovná ochrana a ďalšie.

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).