Google+ Riddick's Realm: Dialógy o fantastike - zoznam

12 septembra 2009

Dialógy o fantastike - zoznam

Istrocon 2009 je v plnom prúde, takže sa sem nikto pozerať nebude a ja mám príležitosť nahodiť sem zoznam pôvodných Dialógov o fantastike. Aby boli po ruke, ak si chcete prečítať aj tie staršie.

Tu sú:
Juraj Malíček (11.12.2008)
Alexandra Pavelková (24.12.2008)
Ivan Aľakša (14.1.2009)
Lívia Hlavačková (28.1.2009)
Juraj "Mad" Maxon (10.2.2009)
Marek "Hyena" Eliáš (25.2.2009)
Katarína "Crankia" Jurdáková (11.3.2009)
Juraj Červenák (25.3.2009)

A takto ich preberali na Kultúru SME (za príšerné názvy zodpovednosť nenesiem, vymýšľal si ich pán "redaktor" Tomáš P.):
Fantastické dialógy: 23 simpsonovských tričiek Juraja Malíčka
V porovnaní s Nemeckom máme fantastiky až-až (Saša Pavelková)
Ivan Aľakša: Houston, nemám problém! (tak tento názov som si vymyslela a presadila ja! to je rozdiel, čo?)
Čiernym korením sa predávkovať dá (Lívia Hlavačková), (toto radšej nekomentujem a vykrátenie perexu, ktoré vyvolalo diskusiu, už vôbec nie)
Juraj Maxon: Nevšimol som si, že jestvuje mainstream (zase vytrhnuté z kontextu)
Marek "Hyena" Eliáš: Žurnalistika zlikvidovala moje vlastné písanie
Katarína Jurdáková: Chcem, aby moje deti vedeli snívať (chvalabohu, tento sa zadaril)
Juraj Červenák: Dobrodružný príbeh je ako nadávka (ach jo!)
No a nemusím pripomínať, že tie novšie sú už TU.

8 komentárov:

  1. Nechcem otravovať, Anet, ale pri Saši máš asi zle zadaný link (nejde presmerovanie na tvoj starší blog).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rozhovory sú skvelé. Kedy bude reportáž z Istroconu? Netrpezlivo na ňu čakám :)

    A je mi ľúto, že sme sa nestretli Anet :( ale hľadala som ča všade možne - no potom musela frčať inam :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnooo, bude, bude... len sa musím na niečo zmôcť. po cone sa vždy chvíľu spamätávam... a čím som staršia, tým dlhšie ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kurna riddick sa tvaris ako keby si bola nejaka vykopavka, ved si cely cas len sedela (teda okrem tych momentov ked si medzi hercami lezala :D) :P

    Jennka veru mrzi to aj mna, ale na buduci rok to snad vyjde, uz viem kde mam anet hladat :))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ger, to je fuk, ohučaná som bola aj tak. a aj sedenie v bare je únavné! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. a vôbec, dočkajte s tou diskusiou o Istrocone na článok o Istrocone... o čom sa budeme baviť potom?

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte ANONYMNE a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).