Google+ Riddick's Realm: Jozef Karika: Nepriateľ štátu - trailer

10 novembra 2011

Jozef Karika: Nepriateľ štátu - trailer


Vlastnoručne vyrobený videotrailer na voľné pokračovanie kníh V tieni mafie.



Ako všetci pravidelní čitatelia tohto blogu vedia, som vernou fanúšičkou Jozefa Kariku a predovšetkým jeho tvorby.
Páčili sa mi jeho poviedky, ešte keď sa beletristicky zviditeľnoval iba v Cene Fantázie a páčili sa mi aj jeho romány V tieni mafie a V tieni mafie 2 - Čas dravcov, ktorými sa vyšvihol na výslnie domácej tvorby a stali sa z nich bestsellery.
Pri tretej knihe sa mi akosi minula šťava, a tak som nevytvorila recenziu, zato som pozbierala svoje predstavy a pretavila ich do jednoduchého knižného traileru (mimochodom, svoj prvý knižný trailer som vyrobila pre prvú knihu V tieni mafie).

Pôvodné vízie boli síce úplne iné - v hlave bombastické video plné výbuchov a Ouvertúry 1812 od Pjotra Iljiča Čajkovského... (inšpirovalo ma finále V ako Vendetta) - ale keď ste amatér s Windows Movie Makerom, ktorý po ôsmych slajdoch začne padať a na hudobný podmaz máte akurát zopár "free loops", ktoré ani nie sú poriadne "loops", lebo v nich počuť predely... tak sa potešíte aj takémuto výsledku :-)



Koncom októbra vyhlásil Jozef Karika na svojej stránke Veľkú súťaž o 10 výtlačkov Nepriateľa štátu.
V diskusii sa objavili rôzne tvorivé myšlienky, z ktorých si Jozef vybral svojich 8 "finalistov" a zvyšné dve knihy podaroval náhodne vyžrebovaným.
Dostala som sa do finále a pokúsila sa realizovať svoju časť kampane. Musím priznať, že nijaká sláva z toho nebola, lebo jedinou účastníčkou bola moja sestra, ktorá pomáhala šíriť trailer na Facebooku... ale Jozef bol zlatý a predsa knihu za odmenu podaroval aj podpísal :-)





Jozef Karika: Nepriateľ štátu (Ikar, 2011)



tento článok bol pôvodne o súťaži, ale po 6 mesiacoch bol prerobený,
aby prezentoval hlavne knižný trailer


Súvisiace:
Jozef Karika: V tieni mafie
Jozef Karika: V tieni mafie 2 - Čas dravcov
V tieni mafie - knižný trailer
Farby strachu - antológia slovenského hororu
Vyhlásenie Ceny Fantázie 2011 (v úvode krst Nepriateľa štátu)
Nový život bez chlapa - knižný trailer

5 komentárov:

  1. Nasadla som na spodnú vlnu, lebo k prvým dvom dielom s podpisom by sa tretie hodilo. Myslím, že Jozef patrí k najúspešnejším propagátom. I keď je jasné, že k tomu prispieva aj kvalita kníh. Lebo prvá sa dá obabrať, ale ostatné stavajú najmä na spokojných čitateľoch. Verím, že vyhrám a obohatím svoju zbierku karikovín :) Aj preto, že mám dva profily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. beriem na vedomie tvoje zapojenie do súťaže a budem sledovať postup i výsledky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem postup a vysledky... citanost mojho clanku a malou reklamou na Jozove knihy celkom slusna...trailer - 190 kukov. Dufam, ze ma nikto netromfne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte ANONYMNE a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).