Google+ Riddick's Realm: Trestuhodné opomenutie

16 apríla 2009

Trestuhodné opomenutie

Môj domáci miláčik číslo 1 mal v utorok narodeniny a ja som na to zabudla! Neskutočné...Ale hneď na druhý deň som si spomenula a reku, keď už mám blodžík, kde mám také súkromíčko, zaslúži si za to moja princezná odškodnenie.

Úplnou náhodou sa jej dátum narodenia zhoduje s dátumom založenia tohto, ešte stále čerstvého blogu (nie, tá tmavošedá farba nesvedčí o ničom inom než o mojich vizuálnych preferenciách pri čítaní na monitore;-)
Takže ako sa chvália rodičia svojimi detičkami, ja sa pochválim trojročnou fenečkou Esjou a novými fotkami z trávičky zelenej:


2 komentáre:

  1. Tá posledná fotka... Nemá tvoja Esja niečo s labkou ? Vyzerá tam, akoby si zlomila nohu... :-/ :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nie, nemá... chvalabohu zatiaľ jediné vážnejšie problémy mala s pupočným pruhom (operácia) a s ďasnami... príšerne jej smrdí z pusy (žumpa šuviks). nedávno ju vyliečili antibiotiká a už je to zase späť :-(

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).