Google+ Riddick's Realm: Napísal mi kôň

30 novembra 2009

Napísal mi kôň

Ale nie akože ťulpas, ale kôň. Normálny kôň.
 

Volá sa Pady, a aj keď si myslel, že mi už písal tesne po svojom narodení, bol to omyl. Škoda, že som vtedy o jeho prvý list prišla, pretože ten druhý je super :-)
Je taký krásny, že som si cez prostredníka (majiteľa Padym zneužitej adresy) vypýtala súhlas na jeho zverejnenie, vrátane fotiek.
Tu ho máte.

Čauko človek!

No tak ti znova píšem z Ivovho Gmailu, aj keď mi to zakázal. Minule sa na mňa hneval, že som ti písal. Hovoril, že síce chápe moju nákazlivú radosť zo života, ale že ľudia pre také veci väčšinou nemajú pochopenie. Vraj nemajú radi, ak ich niekto otravuje a väčšina z nich sa aj tak nezaujíma o prírodu a zvieratá a pripadá im trápne, ak im vypisuje koník.
Ja si myslím, že sa Ivo zasa mýli a v tom ma utvrdzuje aj pár odpovedí, ktoré mi na môj prvý e-mail v živote prišli. Niektorí ma dokonca prišli pozrieť osobne. Ďakujem.

Osobne si myslím, že si URČITE zvedavý, ako sa mám. Preto ti píšem, kým je Ivo na záchode. Prikladám ti aj svoju fotku, aby si videl, že rastiem. Neviem, či ako z vody. No rastiem a ľudia zo stajne mi povedali, že som nepodarený a od dneska teda keď tak veľmi chcem, budem nosiť ohlávku, lebo včera ma večer s mamou zatvárali z výbehu do boxu, ale mňa to nebavilo, tak som im 10 minút všelijako srandovne utekal po blate a všetci ma naháňali a vyzerali ako prasiatka.
Ja som sa bavil, ale oni boli nahnevaní a vraj že keď som takýto, dnes mi už dajú ohlávku. Neviem, čo to je. Ale nepáči sa mi to.

Inak sa mám dobre, od môjho narodenia sme sa stihli presťahovať, a s mamou tu mám výbeh a oveľa väčší box. Som zvedavko a stále niekam utekám, lebo mi zatiaľ tento svet pripadá zaujímavý. Mama hovorí, že mi taký bude pripadať stále, lebo vraj ľudia o nás, koňoch, hovoria, že aj keď vyrastieme, stále zostaneme svojím spôsobom žriebätami.

Trocha hryziem a tak, ale ja to nemyslím zle. Len som zvedavý, čo má akú chuť. A rád sa škrabkám po krku. Teraz mi už začala rásť aj zimná srsť, ale to ti poviem, kvôli takému pojašenému počasiu, čo ste si na Zemi urobili autami, ani nemusela.

Čo by som ti ešte... jáj, vidíš to. Pomenovali ma takým anglickým menom, ale hovoria mi Pady, tak keď niekedy prídeš, tak aby si vedel, že už nie som žiadne trápne žriebätko, ako Pady, jasné?

Prajem ti pekný deň, človek, maj sa.

P*A*D*Y


Pady, keď mal jednu hodinu


Pady dnes :-)
Súvisiace: Ako zo žriebätka koník vyrástol

5 komentárov:

  1. Krásny Pady :) Nema krajsiu fotecku?
    mi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď som Padymu povedal, že Riddick sa rozhodla jeho list uverejniť na svojom blogu, veľmi ho to potešilo.

    Mám vás pozdravovať a odkázať, že v posledných dňoch má veľmi veľa roboty, ale len čo bude mať viac času, určite sa u mňa zastaví. Síce som mu dohováral, aby sa stále nefotil, nehrabal sa mi v e-mailovej schránke a neposielal fotky naprieč republikou. Ale len čo sa na okamih vzdialim z miestnosti, rýchlo zapne počítač, zaloguje sa na Gmail a už klepe kopýtkami do klávesnice. Takže som si istý, že napíše aj tretí list a určite sa zlepší aj vo fotografovaní.

    Ale to až keď trocha vyrastie a prestanú ho zaujímať dôležitejšie veci (napr. ako utiecť z výbehu). Ivan Kučera

    OdpovedaťOdstrániť
  3. budeme sa tešiť a ak nabudúce pošle super foto tváre aj postavy, uverejníme pokračovanie jeho zážitkov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toto je podarené :) a krásne žriebätko :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).