Google+ Riddick's Realm: Veselé bannery - Indiana Jones a H2G2

18 apríla 2011

Veselé bannery - Indiana Jones a H2G2

Ďalšie tvorivé bannery, vytvorené kedysi pre smeblog, tentokrát inšpirované Indiana Jonesom a filmom Stopárov sprievodca po Galaxii. Enjoy :-)


Tento síce nie je vtipný, zato poetický. Indyho modré oči v krásnom zábere z Dobyvateľov stratenej archy sú aj dnes neodolateľné :-)


Prečo filmoví hrdinovia nikdy nechodia na záchod? Možno ešte v Hollywoode neprišli na to, ako do rozpočtu zakomponovať hygienické potreby...


Zato už dávno vedia, že bezpečnosť hlavnej hviezdy je dôležitejšia ako autenticita rekvizít ;-)


Indy je kúl za každých okolností


A Zafod? To je úplné stelesnenie kúlovosti! Keď budú zase nejaké voľby, týmito bannermi môžete jasne ukázať svetu, kto je ten najlepší prezident ;-)



Verím, že ani jednému znalcovi vo filme neunikla Marvinova dvojúloha!


Na záver Marvin (mark II), tak ako ho poznáme... :-)


Súvisiace:

5 komentárov:

  1. hmmm, no na tom prvom banneri tie modre oci nie su moc vidno :)) ... zafod mi po poslednej knihe lezie krkom a najradsej by som ho naporcoval tupou lyzickou, ale ten druhy banner sa mi paci :) ... len tak dalej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zafoda myslíš v šiestom dieli od Colfera? no hej, tam bol trochu iný než od Adamsa :-) tuším sme o tom diskutovali pri recke.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som sa nasmiala, sú bohové všetky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, teraz som zostal zarazený. Aká dvojúloha? Kde? Musím si to asi pozrieť znova. Nieeee... Teda. Prečo nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gnaag - v scéne, kde sa hrdinovia predierajú cez šóru čakajúcich na Vogsfére, sa zjaví aj tento starý Marvin z pôvodného BBC seriálu :-) Zložili mu tým poctu... a nielen jemu. Pekný odkaz.
    Dúfam, že ti tiež neuniklo, že v poslednom zábere sa pri premenách Srdca zo zlata zjaví Douglasova tvár :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zanechajte komentár, ak sa vám ráči. Budem rada a takmer určite odpoviem. Ak ste slušní a zvládnete to, podpíšte sa svojim cteným menom či obľúbenou prezývkou ;-)

UPOZORNENIE! Blogger má niekedy s pridávaním komentárov problémy. Ak nepatríte medzi šťastlivcov, prispievajte anonymne a podpíšte sa. Tí, ktorí sa spoliehate na prihlásenie cez Google účet, si pre istotu každý komentár dočasne skopírujte (ako ja;-).